Slandö <3 Sommar

God morgon

Ja jag älskar verkligen Slandö! så underbart. vi går barfota och vi har på oss sommarkläder och sitter i solen. Det är verkligen underbart. Jag brukar tillbringa minst en vecka här när jag är ledare. Men nu ska jag ju åka på turnén och då missar jag Slandö lägret. Men då är det ju super kul att jag kunnde komma ut denna helg..fast jag vill gärna stanna hela veckan. Men då hinner jag inte med att packa klart.

Nu ska jag ner till vattnet och bada med tjejerna som är här. Hoppas dom blir tröta snart och vill sova midda för jag har typ inte sovit alls i natt då Linnéa använde mig som sitt kram offer..haha tror att hon saknar sin pojkvän:P
Och juste...i natt vid 3 tiden kommer två av tjejerna in och säger att dom vart på "toa" men sen visade det sig att dom vart på andra sidan ängen med ett par ungdomar..borde jag bli arg eller låta dom göra så? jag menar...jag var inte den bästa ungen när jag var i deras ålder. jag spannade ju in alla äldre killar som var i Laxsjö när dom bastade halva natten så...lite bus får man göra!!

Hahaa..

Nu ska jag reda ut ett litet bråka här!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test