Torsdag

Hejsan

sitter hos Maria nu helt död i soffan. Igår vart det Chaplins. Men ingen dricka för mig faktiskt kännde att tjejkvällen i Tisdags räckte för mig! hahaa..men det var trevligt igår. Freddy och Karin var där så då fick jag träffa dom igen. Ska försöka komma dit i dag för att hämta min kamera eller i morgon..kvällsen planer blev inställda så idag blir det bara så att jag kommer ta det lugnt. 
 

Jag, Maria och Alexandra ska kolla på film..inte vilken som hälst utan Patrik 1,5. varför vi ska se den filmen är en låååång och rolig  historia. men tror inte det är så smart om den historien kommer ut på denna underbara internetvärd..

Men nu ska jag typ handla lunch till mig och Maria. så hörs senare

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test