Varför sover jag inte nu när jag verkligen behöver sova?

Ja det är verkligen frågan..hmm..kan bero på att de händer så mycket just nu och att jag är stressad? ska packa för i helgen då jag ska vara på slandö.Sen ska jag packa för att jag ska flytta igen! och packa in för 3 veckors resa!! hmm..fan. Men jag ska inte klaga som andra gör..

Jag förstår inte en sak och det är varför folk ska kommentera saker och sen inte stå för det vem man är! efter som jag vet att det inte stämmer som vissa skriver så tar jag bort kommentarerna för det e den som skriver sånt som e patetisk.. och nej jag tog inte åt mig utav de du skrev!

Jag kom på att ni inte sätt bilderna i från Berlin..dessa killar lärde vi känna under veckan..(och nej han tar faktiskt INTE på mitt bröst!) haha

ne men nu ska jag inte va sån..jag borde gå ut och ta en lååång prommenad men jag vågar fan inte va ue här på natten framförallt inte nu när det är en cirkus som sover över på ängen utanför..haha..de kan ju komma en tiger haha..

Men vi hörs i morgon
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test