Äntligen hemma!

Ja..de e verkligen äntligen hemma!! har inte vart hemma på en veckan..!! men vad gör det har ju haft en bra vecka för det lixom.. Rätt skönt att slippa va hemma o deppa i hop på kvällarna.. lite tråkigt är det att va själv. Men jag kommer ha så fullt upp nu framöver tror jag så kommer inte tänka på det.

Igår sov jag hos Maria. och som vanligt var vi ute på äventyr i går..vi skulle kommit hem 01..om skulle tagit sista tåget hem..men vi gick från Fridhemsplan till hötorget för att kolla om donken va öppet men nee...vi träffade Shabbe och Micke och deras vän Markus på Nivå 22. jag ångrar inte kvällen men jag ångrar att den sluta på en buss till Bagis:P hahah..nee då.. Sen idag har jag hjälpt Vickan med Marias student som sker i morgon wohoo!!

Sen har jag fått reda på att vi ska på tuné typ i 3 veckor genom europa tjohoo!!! ni får veta mer sen:D

Nu ska jag dricka massa te har sjukt ont i halsen nu och febern börjar stiga igen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test