Berlin Baby

Hej

sitter pa vandrarhemet nu det är sa roligt!! ahahaha....just nu e jag jätte full och vi ska pa en bar runda om 10 min sa blir ett litet inlägg..de e sa roligt folk här och jag snackar engelska som bara den!! stolt över mig själv. idag har vi gatt runt i hela Berlin med en guid och de va sa fint överallt.. och vart med om läskiga människor som stoppade trafiken och kasta glasflaskor o grejer pa bilar och folk!!


Men jag lever och kommer skriva lite mer i morgon! Hoppas ni har lika härligt väder som oss här!! sa underbart!!
Nu ska de drickas en massa!! woooohooo...sa underbart att va sa fri och lycklig, Det var sa länge sen nu!!

Kram

Kommentarer
Postat av: k

jag vill också va fri & lycklig..

skönt att ni lever iaf

2009-06-21 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test