God Morgon!

Halloj!

Jag borde vara tröttare än va jag är men faktiskt inte!. Kan bero på för att jag inte drack igår utan bara sjöng på Chaplins..haha..men vi stannade inte så länge. vi tog sista tåget hem. Det var inte den bästa kvällen i går..men jag hoppas att de som hände verkligen kommer lösa sig!!..

Men jag är nöjd ändå.Fick mina pengar för barnvakten jag var så nu blir det mer pengar till Berlin hoppas jag:D det är typ 11 dagar kvar:DIdag ser dagen rätt konstig ut!

Plugga
Träffa Qasim
fixa på uö med vickan
Planera läger med Maria och Sofia
Möta Kalle som jag ska ta med till Skansen i morgon.
Tvätta
blabla..

Tror inte att jag åker till skolan i dag. har ändå bara kurserna som jag ska göra om!..Men men..skit va jag är skoltrött kan jag lova er!

Men nu ska jag busa med Maria så hon blir pigg:D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test