Hej då Sverige!

Japp nu blir de nog sista inlägget här innan jag ska ta mig till Flyget. Det blir så att vi är på flygplatsen hela natten för att slippa krongla i natt. Men vi e bäst på at sitta och hitta på saker..tjohoo..

Min mamma e på väg för att hämta mig. Sen blir de Abrahamsberg för att svänga förbi Freddy o Karin och sen hämta Emma och Rebecca! sen..ja sen blir de nog äventyr hela veckan..känns lite läskigt.. Första gången jag inte har nån koll på vad som händer.Och då får jag alltid lite panik..men men..har haft min panik för idag..fan va rädd jag vart av bombgrejen.. blääää...

Men ska försöka hitta internet cafe så ni får ha lite koll nu!! sakna mig inte för mycket

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test