Hemma

Så nu är jag äntligen hemma igen!! Sitter i soffan och bara degar och tänker tillbaka till Berlin!! saknar allt så otroligt mycket..ska göra ett helt inlägg senare med hela resan och bilder. jag hade ju inte kamera med mig så ska försöka sno till mig bilderna:P

Hur kul som hälst i allafall..

Bild från när vi hade lite Picknick

Idag har de vart en virrig dag. Maria och jag var upp till 4 i natt så vi var rätt sega efter gårdagens utgång me brudarna från Berlin.. så vi segade bara. satte oss i Slussen och åt mat sen drog jag hem för att lämna mina saker. Egentligen skulle jag åkt tillbaka för att ha picknick med Tjejerna jag åkte till Berlin med. och sen Bio med Maria. Men känner att jag måste vara hemma idag..

Får vänta till morgon dagens/kvällens saker..:D

Men nu ska jag kolla lite tv!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test