Jag mår bra! ingen fara.

Hej

Efter att jag skrev de sista inlägget om bomben som var här i en av portarna så gick jag och la mig igen. Eftersom jag inte sovit många timmar så kände jag att ska jag orkar hela veckan måste jag sova nu. Vaknade från början utav att Mamma skickade ett sms om va hon hört som hänt.

Och sen nu när jag vaknar har jag 14 sms och 9 missade samtal! antar att folk vill veta va som hänt och hur jag mår. Förlåt så kan jag inte ringa upp eftersom jag inte har någon röst. men jag har ju svarat på sms och skickat er sms ni som ringde =)

"Hej, Jag mår bra och jag antar att du hörde av dig p.g.a de som hände här i natt. Ingen fara de var inte i min port och jag mår bra!. Kan dock inte ringa upp har ingen röst" skrev jag...så nu vet ni det..

Fan jag har så ont i mitt sår..måste lägga om de igen och ja..kul!!

Men men tror att jag ska ner och handla lunch eller nåt. Sen packa :D drar ju i kväääääääääääääll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test