Jävulen va inte här och hämtade mig igår!

God Morgon.

Som ni vet så skulle jag till vårdcentralen, Vi trodde att det bara skulle vara att få en bättre Astma medecin. Men dom på akuten gav mig 3 omgångar akut medecinering. Så först fick jag svälja massa tabletter, andas in nån medecin så att jag skulle kunna anas utan att ha de som jag hade. När vi gjorde ett lungtest eller blåstest på lungorna så normalt, eller som jag hade när jag gjorde det sist var resultatet 470 men nu var de inte äns över 50!!! så då fick jag göra en 2:a omgång men de hjälpte inte så mycket.

Så då ansåg dom att en 3:de gång var bra. Eftersom jag chippde efter luft fortfarande. Fick massa hjärtklappningar och skakade o allt. blää..Men läkaren kunde inte göra med på vårdcentralen. Ville få mig till SÖS. Men efter att jag vart på vårdcentralen i 3 timmar. inte kunnat ätit på hela dagen så kunde jag andas och kände att de ända jag behövde var mat för att sluta skaka. inte så lyckat att bara ha medecin i kroppen!!!


Min frukost!!


Så läkaren skrev ut en remiss hur man nu stavar det. i fall jag behövde ta mig tilll SÖS senare!!. Men mamma och jag åkte hem sakta men säkert. handla lite på vägen och de var fortfarande snurrigt o sånt. Men nu känns de bättre. och idag ska jag börja med all Medecin så hoppas jag klarar av skolavslutningen.

Jag skulle ha sjungit i dag på skolavslutningen men jag har ju fortfarande ingen röst alls. Har hostat sönder den helt och hållet. Så magmuskler har jag fått i allafall:P Jag gick upp två timmar innan jag ska ta bussen för att inte stressa. så bäst jag börjar duscha =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test