"Jennie kväll"

Jupp nu i kväll har jag bara försökt varvat ner..ska börja ha såna här kvällar..jag menar.Man kan inte alltid vara social med vännerna på krogen o sånt. de håller verkligen inte.

Så är jag åkte i från stan idag när jag vart med Emma och Fredrika så handlade jag lite olika frukter för att små äta på. och så hade jag lite glass på det.=) Sen så kollade jag på min absoluta favorit film och tog fram massa små pyssel oxå hihi..kom nyss in från en prommenad. Så jag har haft en mysig Lördagkväll.. fast att jag packat..men jag vet inte riktigt hur jag ska packa..så de går lite segt nu!!..


Vi drar redan i morgon.. till flygplatsen. Eftersom flyget åker halv 7 så måste vi ta flygbussen till Skavsta vid 3. Men vi får åka gratis bil med min Mamma och Rebeccas föräldrar så de är klart att vi väljer det höhö..så då ska vi sitta där o häcka..o jag ska få alla att spela kort tjohoo!! (typiskt mig o min unga örnar instigt..att få mina vänner spela kort..sånt gör jag ju typ bara på läger..)

Men nu vet jag inte va jag ska göra..tror att jag ska städa:D vill inte sova än för jag..hmm vet inte..:P hahah..tror att jag e övertrött

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test