Lättnad!

Japp tack vare en snäll klasskompis så har jag fattat min uppgift som handlar om Regnskogen och va det finns för konflikter..bla bla..hon gjorde i allfall så jag fattade..Tillslut hittade jag info på nätet och kunde skriva ett arbete! Läste idag att gör vi inte lämnar in denna uppgift IDAG så får man ig i hela kursen så nu hoppas jag på G i allafall!

Jag vet att jag kan detta ämne mycket mer än va jag visat men ja..jag ska verklligen ta nya tag nästa år. om jag nu klarar av att komma upp till 3an. Men eftersom lärarna har agt till mig att vi ska ta tag i detta i höst så antar jag det!! annars kommer jag nog inte gå kvar på JENSEN!! men men..

Men nu ska jag försöka sova lite upp tidigt i morgon för att ta mig till skansen med underbara Kalle och sen PL klasserna!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test