Måndag morgon!

Hello!

Jobbigaste natten i lägenheten!..eftersom halva Stockholm var strömlöst så tänkte jag att fan..nu kommer jag oxå få gå runt här själv i mörkret..Men jag tände ljus i fall att..men vi verkade klara oss!..Sen så hade jag en jobbig dröm,läskig dröm passar nog in bättre..så hade lite panik igen..

Sen så smsar människor mig mitt i natten så få blev jag väckt precis när jag somnade!! tack Markus!!..hahah

Sen så vaknade jag vid 6 för att jag behövde srpinga ner och träffa Stene för att få mitt busskort och minneskort till kameran..han jobbar i området brevid här så de va ju tur..! Sen så tog jag mig en extra lång promenad runt här..massa mys..satt vid vattnet och ville så gärna bada^^

Så nu måste jag börja fixa lite in för allt..!

Ska lägga in bilderna från i helgen oxå nu snart men batteriet på kameran dog så kunnde inte lägga över allt till datorn hahah!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test