När Lill Lördagen inte blir somm man hoppas

Jupp..som sagt skulle vart ute nu och firat mina underbara vänner på deras sutudent i dag. MEN så vart jag förkyld och har hur svårt som helst att andas.Tror att jag tagit astma medecienen nu 12 gånger, max två gånger om dagen om de inte dagt nåt annat av läkare..men ska jag dö eller? de ända som e jobbigt är att jag skakar i hela kroppen för att jag har så mycket asta medecin i mig..men men.
.Jag utan glasögon!!


åååå jag hatar att va sjuk. framförallt när de ska hända så mycket nu framöver! hur ska jag klara komma upp till skolan i morgon lixom??? fy fan!..men men jag måste ju verkligen..så skönt att slippa skolan nu under sommaren..hatar hatar skolan just nu.

Men nu har jag inte så mycket att göra. borde lägga mig nu, men kl är inte mycket och så fort jag ligger ner slutar jag att andas typ.. men men hör av mig i morgon

Sov sött

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test