Rebecca och Myzan!

Hej

Jag är arg, upprörd, ledsen!! HUR kan man kränka en människa så mycket som Rebecca har blivit? Hon är mamma till My som är lite över 1 år nu och de ända man får höra nu är hur många som snackar skit om henne och hur hon tar hand om My. Det är bara skitsnack!

Det är en tjej som skrivit i hennes blogg om hur Rebecca gör o vad som är fel. MEN inget av det stämmer. Det vet jag. Hon säger att Rebecca ger ut sin dotter till vänner så att hon kan va barnfri!. men hon har inte vart borta i från My i 3 månader så jag förstår inte. Och jag vill bara srkiva av mig. och säga så mycket positivt om denna underbara människa.


Innan du fick My så var du en kaxig liten snornge och älskade att bråka och sånt ( du vet va jag menar. och de kan man skratta åt idag) :D och de kändes som du behövde få något att bli vuxen till. Vilket du fick. Du fick underbara My! under den tiden du va gravid i 9månader så mognade du som fan. du står på egna ben och klarar fan av allt. Du behöver ingen hjälp av folk bara för att fixa saker! du e stark gumman. Och i mina och många andras ögon har du verkligen mognat..Jag älskar dig gumman och jag hatar att du ska få så mycket skit på de här sättet!!

Ja nu känns de bättre! Rebecca! när jag kommer hem från Berlin ska vi ha så kul tillsammans med My vi ska visa att du gör saker som är bra för My så ingen kan säga något annat. Älskar dig massor gumman!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för dom fina ord, ja kaxig är nog iofs fortfarande men kan kontrollera de nu, men att man kan skratta åt hur jag varit har du rätt i haha..

jag älskar dig också gumman tack för att du finns!

2009-06-14 @ 17:00:41
URL: http://myzansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test