Regnet det öser ner. solen den är i Berlin..(hoppas jag)

Halloj

Igår så var de ju så klart skolavslutning. Det började med att jag åkte till Maria för att hämta lite saker. Sen till skolan för att se om de gick att sjunga..Njea..de gick inte så jätte bra. Men jag hittade en ton som passade på idas sommarvisa. och till Den blomster tid..så de sjöng jag som allsånger så de fungerade ju nästan.. hahah..eller va säger ni??

Sen så var ju jag en gullig vän till Karin och Freddy.Köpte en present som jag gav dom. Markus hängde med dit. De va meningen att vi bara skulle lämna sakerna. Men de slutade med att jag och Markus va snälla och astt barnvakt till Liam så att Karin fick åka till gymet oxå =) jag var på "mitt snälla humör" igår.. sen så vart vi bjudna på middag och lite dricka. Och sen vart de roliga inspelningar som vart as roliga haha..

Efter det åkte jag till Rådmansgatan där jag träffa Empan o hennes vänner. Tog en öl och snacka. Jag gick vidare för att möta Rasmus som tog studenten Grattis!! vi drog till Huset eller de hette huset men nytt namn. Jätte roligt..Massa folk jag kände.

Bild från Makz student. Jag och Rasmus..haha
Men även en rolig histora att berätta om kvällen när de gäller killar o deras sätt att behandla sin så kallade tjej på..hahah
Men jag orkar inte riktigt skriva hela historien nu. Men jag tyckte de va lite roligt.. Nämner inga namn Shabbe men du e rolig!!
oj nämde visst namn:P
  Men kvällen..natten och morgonen va rolig mycket nöjd..Bara det att jag skulle på dop idag men klarade inte av att sova riktigt ordentlig så skulle aldrig orkat och då skulle jag inte hunnit me allt jag har gjort idag.

Men nu måste jag verkligen packa för redan imorgon kväll blir de att vi drar till flygplatsen så de blir en natt på flygplatsen:P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test