Söndag

God morgon..

Igår va de en underlig dag. Det började med att jag vaknade av att unga örnar ville få med mig på en parkfest och då skulle jag snabba mig in till stan och fixa allt. visst de va roligt men fan jag hatar förläldrar som måste ha allt till sina barn och bryr sig inte om att de finns massa köer till saker som e gratis..men men..alla är väl inte direkt så att dom tänkter på andra. Sen var det en sanbbis till Gröna Lund för att hälsa på en kompis som skulle sjunga och även mer.. skulle stannat längre för att ha en helkväll med henne men var inte så sugen på att åka.

Efter det så åkte jag hem till Karin o Freddy där de va massa folk och de var smörgåstårta som Karin har gjort helt själv! stolt ska hon vara.Sen drog vi ut till NIvå 22 och där mötte jag Bella och Emma skit länge sen jag träffa dom men de var roligt. Sen dorg vi till en pub en bit där i från ett tag och sen vart de tidig hemgång!

bilder i från skansen och allt kommer snart. ska samtidigt plugga så jag kommer under dagen få in bilder:D

Kram

Kommentarer
Postat av: Mariasif

Vem kryssade du i valet? :)

2009-06-08 @ 13:25:21
Postat av: jennie

Jadu..om jag ändå röstat!! blev inget för mig

2009-06-08 @ 16:58:41
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test