Studenten!

Ja som ni vet så firarar mina underbara vänner studenten idag. Medans jag sitter hemma!. Det är så sjukt konstigt allt de här med att vara över 18 år.

Man måste ta hand om sig själv mer.
Man får vara ute på krogen.
Köpa tobak.
Börja tänka på att flytta.

och massa massa mer saker.

Visst nu är jag 19 år och har kunnat gjort massa nya saker i 1 år. fast jag förändrades innan jul..de var då jag fick allt ansvar. Här näst ska man ta studenten vilket jag oxå skulle gjort idag i fall jag inte hade gått om 4an!..men jag känner att de e bra att jag ar 1 år kvar. de kan inte hända mer i livet just just nu. Nån gräns måste jag sätta.

Så för hoppningsvis har jag bara 1 år kvar nu tjoho..!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test