Tycker inte om denna dag!

Hej.

som sagt de bara regnar och har sig just nu. vart tog sommaren vägen? men men. Jag sitter här hemma och börjar bli tressad. Hur ska jag klara av att änns boka tvättstugan? Jag måste verkligen tvätta men jag har inga krafter till något alls. Fick smsa Maria i morse och säga att jag inte kunde komma till utsringet. och kanske till och med att jag missar mottagningen :/ vilket jag såg fram emot eftersom jag skulle hjälpa till!..Men hälsan först!

Min lärare ringde mig igår, fråga om vi kunde prata om min skolgång. VI kom fram till en lösning på ett annat möte. Men nu verkar dom ångra sig. Jag är glad i allfall. Inget ig i Idrott och Hälsa B och jag fick till mig ett VG på Natur och Friluftsliv (fan att jag inte va me på vandringen. skulle lätt fått MVG!)

Men de som jag funderar på nu är. ska jag gå om? ska jag ta ett år ledigt? byta skola efter som JENSEN inte alls följer de som sagts? Blir så arg arg arg!! Men snart sommarlov fan om skolan förstör mitt underbara sista lov!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test