Äntligen är jag hemma

Halloj

ja, dagen har vart bra, även fast jag sovit typ 3 timmar o är dunder förkyld. Började me begravning höll flaggan hela tiden o nu har jag träningsvärk, de var verkligen inte en lätt uppgift, men jag klarade det utmärkt.. Efter det var det fika. o sen raka vägen till Expen för att fixa annorlunda kursen..tog typ 3 timmar för oss inte klara än.så ska dit i morgon..När ska jag hinna bli frisk?  de är viktigt att jag klarar praktiken så får knarka alvedon o se glad ut.

tänkte gå upp i mitt hus för att städa, känner att jag kommer bli bättre om de e snyggt o allt..:) o kanske krypa ner i sängen o gosa me alla nallar och kolla film o sova..fast jag vill se efterlyst, men man måste ju välja =) haha

bäst jag avslutar detta nu kanskeskriver mer sen ett nattinläg får vi hoppas på att det inte blir!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test