Då vår vänskap började!

Emma, kommer du ihåg den dagen i Augusti då vi träffades och fikade och åt glass och hade oss? vi gick in på Bengans o allt..Jag kommer ihåg att jag tänkte, varför har vi inte gjort detta tidigare, varför har inte vi sätts utan för skolan?..riktigt glad för detta.

Jag kommer ihåg at jag va så nervös haha..och nu när vi träffas blir jag allt utan nervös, gumman du e allt och lite till.

Detta är bilder från då vi va med varan första gången.

  
 

Jag har haft så otroligt mycket gemensamt me dig under denna tiden gumman. Vi har typ inte bråkat alls vilket känns underbart. Emma kommer aldrig glömma då vi var me tjejerna och vi köpte cider i en turk affär..när vi var barnvakt..Alla våra fika ställen och när vi har haft fjortis kvällar här. och suttit på min alltan me sniglarna..fan va mycket bra minnen jag har från denna tid, längre ska de verkligen bli gumman.

nyare bilder:

   
  
 




Det finns så otroligt många fler bilder på oss..Men dessa betyder väligt mycket. Jag hoppas
vi får ännu mer  tillsammans gumman nu och för alltid <333           

Emma Rylander <3 Jennie Friberg. vänner för alltid =)                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha ååh vad fint, vad gullig du är! skrattade völdugt mycket åt vissa mindre fina bilder, som den där jag har kaffe på läppen, eller de där jag är sjukt full! ^^ Och om du vill veta, så bilden från din födelsedag, där jag har en liten hatt.. den är från innan vi var vänner, från innan vi fikade i somras, eftersom det är från när du fyllde 18 ;) ÄLSKAR DIG!

2009-03-18 @ 18:52:08
URL: http://rylander.blogg.se/
Postat av: jennie

Jo jag vet att den e innan men ville ha me den :) du e bäst. ÄLSKAR DIG <333

2009-03-18 @ 19:04:17
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test