dagen avklarad!..hur kommer natten gå?

Hej

Nu är denna dag över hoppas jag..nu är de bara natten kvar..fyfan, jag som har prov i morgon och måste gå upp jätte tidigt för att komma iväg. Jag funderar på att ligga i mammas stora säng. för då vet jag att jag kommer upp och så kan hon ta hand om mig om de händer nåt..

Såg nyss på Linda Rosing haha..jag e sååå glad att hon valde Hugo! undrar hur de går för dom nu..sen vart de andra avenyn wiii då var jag glad.

Jag tog fram Ost, kex, coca cola, vindruvor och popcorn till mig och mamma. mumms..! sååå nu e jag  mätt som en plätt..ska ut med Frippe i regnen nu tänkte jag. kanske borde duscha oxå..så slipper man de på morgonen =) SEN måste jag ner i sängen o sova..

Ha de så bra..

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

NEJ! USCH jag tycker hon valde fel kille!

2009-04-01 @ 06:38:50
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test