Första dagen på APU:n!

Hejsan

ja nu sitter jag här hemma me te koppen i famnen, är helt slut efter första praktikdagen på JENSEN grundskola. riktigt roligt alla e super snälla o jag trivs, är även glad att Sarah o jag hamnade på samma ställe.:)..Det börja me att vi kom dit. fick prata lite me handledarna om tider, kollade runt o hade oss.
Jag var mest orolig över att mina kläder va helt fel, men de var perfekt! Men när jag går förbi musikrummet och då hör jag en kör ropa HEEJ JENNIE!! hahha..

Det var Nike o hennes klass, vart lite snopen på det.. men roligt att få träffa Nike varje dag =).  Hela dagen va rolig, barnen e söta o allt, och personalen e super roliga hihi =)

ja..dagen var bra tjohoo..bara såå trött just nu, men de får man ta. :) JG OCH Sarah gick runt i stan efter köpte kostym byxor, men ska lämna tillbaka dom för min kära mamma hade så klart massa som hon har haft förr i tiden hahha.. så så får jag tillbaka 300 kronor!

Men nu ska jag börja fixa mig för att sova. tidigt i morgon igen, klockan ringer som vanligt 4:45..fy tusan..men va gör man inte för att hinna till bussen!

Hoppas allt är bra med er och att ni får en bra dag i morgon =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test