Fredag - Vad händer idag?

Hej

klev nyss uppur sängen och känner att jag borde ligga kvar. är tp dunderförkyld. har jätte ont i halsen så jag får dricka massa te :)..jag va hemma idag oxå eftersom jag mår som jag mår. Är även lite magsjuk tydligen..men spyr det gör jag inte :D för de hatar jag verkligen..

Men men vad ska man göra ige dag och resten av helgen? Jag e helt själv hemma och hittar ingen vän att vara me. Jag fick möjlighet att vara barnvakt, fast de går inte om jag e sjuk, så får se. Vill inte vara sjuk, vill in till stan o kolla kläder, fixa med lägret med Maria och sen ut med nån till Chaplins kanske??

Men så lär de inte bli, är de nån som vill komma hit? Jag önskade att T kunde komma redan nu!!. men nu är de dax för att få i sig mat, blir typ nudlar, de e det ända vi har hemma typ:S jag ska försöka övertala mamma med att jag vill att hon handlar, men att jag betalar, så jag får den mat jag vill ha :) Woho!!..

Nej nu måste jag sätta mig och skriva på mitt Naturkunskaps arbete, har tre saker inom det ämnet och jag har missat att lämmna in alla tre..men jag hoppas att hon tar in som ändå..eftersom ett arbete har försvunnit och måste göras om. ett prov som vi ska göra hemmifrån, men jag har inte kunnat skriva på det pprovet för min mail har dampat..men nu ska det gå bra.

vi hörs senare!! HA EN RIKTIGT BRA HELG OCH EN RIKTIGT BRA DAG!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test