God Morgon

Hej sötnosar!

Hoppas ni sovait mycket bättre än va jag gjort.! kan verklinge inte andast normalt så de e skit jobbigt. så fort jag går upp för att hämnta vatten så känner jag att jag vill ta den där jävla sprejen!!..hahaa..kanske borde uppsöka läkare, för de känns som jag har försvag!.

Blir alltså hemma idag igen, fyfan..vill så gärna till praktiken, men hälsan före! måste verkligen intala mig själv det!. Även till Emma. gumman ta de lungt nu, vill inte att de ska bli kaos i huvudet<3

Ska skicka sms och mail till mina lärare och min handledare. så att dom vet att jag inte kommer..pinsamt!
Men men..soligt väder idag oxå föresten hoppas de ska va så hela helgen, då blir jennie glad :D

Hörs senare
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test