Håll tummarna för mig!!

Hej igen, har inte kommit så långt me pluggandet, måste byta dator och den är i mitt hus, och dit vågar jag inte gå upp, vill inte veta hur det ser ut där uppe^^

Men jag måste ta tag i att städa undan de som är kvar..fast det är nog inte så mycket, byta lakan o skura golvet:P
MEN, idag får ni hålla tummarna på mig, mamma ska ringa till han som ska hyra ut lägenhet i två år, nu är ju Februari slut och de var då som dom skulle bestämma vem som ska få lägenheten..hoppas hoppas hoppas!!..:)

nej, nu ska jag ut med hunden och sen byta dator och plugga på

- svenskan- göra ett tal om en bok
- Naturkunskap A - där ska jag plugga på big bang- göra labrapport på ägget-  och de enskilda arbetet om energiformer..
- Göra en Apu presentation
- läsa Engelska bok
- sen vet jag att de är mer, men orkar inte skriva ner det, blir bara stressad!..haha!!..nu ska jag ut o leka i snän så jag sedan kan sitta i lugn och ro :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test