Helgen avklarad!

Halloj

jag är såååååååååå trött. finns massor att skriva med orkar verkligen inte. kom hem i frpn Tumba nyss. i fredags sov jag i Tumba (nånstans) vet inte riktigt..! Sen vart det på lördagen att åka in till stan, kolla affärer mm med Emma. efter det var vi barnvakt till typ 01:00 sen drog vi mot henne. vi blev bjudna på fest på vägen hem o massa roligt folk som snacka med oss^^ hehe,,

Idag var det svårt att kliva upp, skulle vart på ett möte redan vid 10, men kom 11. pallade typ inte riktigt.! Det var Unga Örnars årsmöte. jag vart inröstad i DS(destriktstyrelsen) inte så dumt!..sen vart det Tumba igen!

Juste!!! I fredags var jag i stan med Linda. vi ställde oss i kön till Måns Zelmerlöws signering. När de va min tur att gå fram så frågade jag honom om han hade ett tips på vad jag skulle tänka på när jag söker till IDOL!...han sa att jag ska skratta, vara mig själv bla.bla..Han ville höra mig sjunga, klart jag ställer upp med det. så jag sjöng lite, och alla klappa händerna o va glada. Måns sa att jag va grym och borde söka ^^ woho!!

Nej nu måste jag sova, trött trött..det är ju praktik i morgon^^

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test