Hemma igen!!

Hej Bloggen!

Nu är jag äntligen tillbaka, har varit lägerledare nu i en vecka på Örnboet, super skoj har jag haft, fast de vart ju lite panik där i början med magsjukan o allt. men men..jag har tagit typ 1000 bilder vilket jag inte kommer lägga ut här, framförallt så lite bilder som möjligt på barnen eftersom att dom är inte så bra att lägga ut här..

Men gud va mycket jag har gjort, lagat maten, diskat, sovit, lekt lekar, åkte till eriksdalsbadet, köpt godis, varit ute, åkt skridskor, SKRATTAT!!..ojoj..!!

men men..som sagt det är lite svårt att skriva om hela veckan, men lägret var super skoj!!

nu sitter jag här hemma, borde vart i skolan, men kl ringde 4:45 och då var jag inte alls pigg, gjorde ett försök och sen somnade jag om, mamma försökte få upp mig men inget gick.. jag var på Uö möte igår och de vart rätt sent, kom hem vid 23 tiden skulle jag kunna tänka mig, eftersom min buss dampade!!.. men jag kom upp halv 8 igen, duschade och skulle åka me mamma till bussen, men nej, då går de så klart ingen buss på ett tag,så jag tappa all ork och nu sitter jag me huvudverk!

Så det är lika bra att jag sätter igång med all pluggande:S

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test