Hur gör man när man saknar nån?

Hej eller god natt kanske!

Kan inte sova. klarar inte riktigt av att ligga ner i sängen. det är så mycket att tänka på just nu! saknar så mycket i  mitt liv. och just nu saknar jag min pappa mer än allt. Hur hade vi haft det om han levde idag? jag tror att min pappa finns hos mig. men inte på det sätt jag ville.
Jag saknar de vi gjorde. åkte på hocky, fotboll. bio..allt allt allt..vi gjorde massa saker. vi var på kryssningar och allt. och saknar hela sommrarna på landet!..

Hur ska jag hantera detta. jag menar det var ändå 8år sedan. antar att jag tänker så mycket om livet och allt just nu. men vill så gärna minnas honom och inte låta han försvinna helt i från mitt liv. jag tror att jag ska skriva en sång om min pappa. de ska jag göra, en bra början! :D

nej nu måste jag tillbaka till filmen. kollar på Raise your voice, med Hillary Duff..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test