Hur sjuk är man när man gör en sån här sak?

Är det någon som har missat det som hände i Tyskland igår?  17 st ungdomar sköts i går, blodbad kan man säga, nu har ännu en skola drabats igen!

Så här började allt..

Klockan 02.45 på onsdagsmorgonen chattade Tim Kretschmer med en vän:

"Skit också Berndt, nu har jag fått nog av det här värdelösa livet. Alltid samma sak. Alla skrattar ut mig, ingen ser min potential. Jag menar allvar. Jag har vapen här. I morgon går jag till skolan, då blir det grillparty. Ni kommer att höra talas om mig. Kom ihåg namnet Winnenden".
Kompisen svarade: "Lol" (laughing out loud = skrattar högt).
Varpå Kretschmer uppmanade honom att inte ringa polisen eftersom han bara "larvar sig".

Inte ens sju timmar senare klev 17-åringen in i den gymnsieskolan han själv gått på året innan, sköt ihjäl runt 17 personer innan han gick sin väg för att senare ta sitt eget liv genom ett skott i huvudet efter att ha öppnat eld mot poliserna han omringades av.



Vad kommer hända nu efter det här?. Det känns som detta måste vara nåns fel? hur startas detta upp?

Jag lider verkligen me dom sörgande i Tyskland och hoppas verkligen att man sätter stopp för ungdomar som mår dåligt och ger dom mer hjälp!..

Kram

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja jag håller med dig, fan va idiotiskt!!

2009-03-13 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test