Lördag - En riktig städ och tvätt dag!

God morgon kära läsar, och välkommen nya läsare!!

Japp faktiskt så är de så att de ökar mer och mer med unika besökare. super kul. =) skriv en liten kommentar om va ni vill att jag skriver mer om eller mindre om så blir det ju perfekt!

Som rubriken säger, så är de så att det är en riktigt städ och tvättdag! ska tvätta alla kostymer  och kläder jag har på praktiken (även andra kläder) Mamma går runt och säger att jag passar i kostym och borde ha det lite oftare.. HAHAH skulle inte tro det lilla mamma.! Men men..nu ska jag få i mig yoghurt och sen börja städa mitt hus och även mammas. eftersom min vän Emma ska komma hit o sova.

Jag ska verkligen försöka komma in mot stan, men det beror verkligen på hur jag mår o så..måste blir klar...men hoppas hoppas..! annars får vi klara oss utan Emma :P<3

Ha en trevlig dag, skriver mer snart

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test