Lördag

Tjena!

Sitter hemma hos Markus, har varit här nu sen i Torsdags, haft de skoj,lika mysigt o få träffa honom. även om vi inte är tillsammans, så har vi de roligt och kan umgås som vänner!

Jag ska försöka få me han hem till mig idag, så hans arbete blir klart tills i morgon, för när vi e här gör vi allt förutom att plugga, så skärpning nu!..

Det blev alltså inget Göteborg för mig i helgen,men men, har bokat in ett nytt läger redan =) 20-22 mars, det är en internationell kurs så man kan vara med och arbeta med andra saker inom uö =)

Men nu ska vi äta lite får se om det blir Laggen eller smörgåsar (Jag hoppas på Laggen):P
Ha de så bra
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test