Lördags kvällen - Melodifestivalen

Hejsan

En väldigt trött Jennie, borde fortsätta att sova..Emma och jag gick o la sig typ runt 4 tiden..hon var super full så jag skratta bara, men eftersom jag är sjuk så ville jag inte hamna i Emmas situation. Vi kollade på Melodifestivalen. Fy fan säger jag bara.

Hur kan man skicka det bidraget vidare?
Dessutom, Emma ringde o rösta på Måns, nätet va inte tillgängligt, sen prova hon skicka in ett sms. kl 04:46 så fick hon tillbaka " Tack för din röst!..du får nu ladda ner en bild på ¨Måns"  MEN HALLÅ!!! de känns som dom borde kolla upp det där, de e fusk!  vi ska klaga, för så får de ej gå till..

jag hejade på Måns, E.M,D. Molly Sandén och Agnes, nån utav dom kunnde väll vinna? bläää 

Men men..nu ska vi ta oss upp för jag ska iväg o ha sånggrupp i dag. Men lägger in bilder o sånt om jag hinner i från igår :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill du ha en snygg bakgrund på din dator, kika in på min blogg =)

2009-03-15 @ 11:08:33
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test