Natt blogg

nu e det så här sent bloggande igen

jag har typ panik, klarar inte av att blunda, tänker bara på en person hela tiden. känns som att va jag än gör just nu blir allt värre. De där han sa om att vi skulle kämpa vart tog det vägen?...Är de normalt att gråta över en sån här sak? klarar inte mer..sitter bara här, känner mig världelös känns som att jag gör allt helt fel just nu och vet inte va jag ska göra för att förändra mig.

Det känns som jag borde förändra mig för att bli älskad. i allfall från vissa håll. Emma e den som älskar mig för den jag e verkar det som. <3 men jag klarar inte leva i mina egna skor längre, blää. blir nervös bara av att snacka me min mamma nu för tiden!..

men men..

Bara se glad ut nu upp tidigt o sen praktik..leka me barnen fyfan..ser inte fram emot det..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test