Nu är denna dag avklarad!

Hallojsan

nu är jag hemma efter att vart och gjort prov och sånt. gick väl bra..sen åkte jag till Slussen där Emelie var så hon var sät och vänta med mig så vi åt på taco bar mums..sen vart de raka vägen hem och gååå hem fy fan va kallt det var.

Nu har jag tänkt att gå upp till mig och sjunga massor vill bli glad. ska skriva lite på låten till min pappa :D i morgon ska jag försöka komma till praktiken. efter det ska jag träffa Emelie igen. ska bli roligt saknat vår vänskap, hoppas de blir mer av henne i mitt liv..


Men men nu måste jag gå ha de bäst

Kram

Kommentarer
Postat av: Puff

du kan ge dig fan på att det kommer bli mer mig i ditt liv :)

2009-03-26 @ 21:09:09
URL: http://iampuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test