Onsdag- en låååång dag

Hej på er!

Idag har de vart bra, börja me att bussen vart sen o allt så kom 45 min sent, fast jag kom allt som allt typ 2 timmar sent, skulle vart i slussen vid halv 8 men kom typ kvart i nio:P hahaha..så ja..
Men dagen va rolig, barnen e såå söta. Jag fick gå redan vid 2 idag. Jag träffade Maria för att planera Annorlundakursen Woho!! ni måste gå på den, de kommer bli super kul =)

Sen när Sarah sluta kom hon till oss och sen så åkte vi tillbaka till praktiken för att vara med på deras öppna hus, och jag, jag ägde, alla vart imponerade =)
Så jag har nu pratat med chefen för förskolan och grundskolan, hon tyckte jag skulle söka jobb hos dom =) självklart !!!

Men men, vi åt midda efter detta, och sen vid bussen kom två grabbar i från Hemmesta skolan som gick ut nian när jag gick typ 8 eller nåt..som åkt kryssning o blivit av med allt o lite till så jag hjäpte dom lite:P söööta va dom :P

Men nu ska jag typ ut me frippe, duscha och soooooooooova!!! Så ni får ha de så bra så länge!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test