Onsdag!

Hej

DET ÄR SOL!!! åå va härligt är våren på G nu?
 Gah..jag är fortfarande trött!.. KAnske har med att nån alltid ska höra av sig på kvällen smsa eller ringa  de e så typiskt att göra de nu när jag är sjuk o allt! annars e de lugnt..kanske börja stänga av mobilen?

Men men. febern är fortfarande kvar, o resten så klart, så jag kände att nej, de har alltid vart något jag har gjort nu varje dag, så nu blir de bara sova dag och kanske städa lite men bara om jag orkar!..hehe..sen ska tydligen jag behöva sova hemma själv, mamma ska överaska Stene så, här e lilla jag själv!.Nån som vill göra lilla sjuklingen sällskap? jag antar att ingen vill de, bor ju där jag bor och är som jag är^^

Vad ska ni göra idag?

nu ska jag ner till andra huset och få i mig lite mat..nudlar eller yoguhrt blir det..och måste få i mig TE idag :D älskar te just nu, ska typ köpa hem små påsar så de finns fler smaker :D
Ne nu ska jag gå.:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test