Söndag - sjukare?

Hej host host

Sjuk jaag? nej nej bara hostar, snorar o har mig. har typ knarkat alvedon hela dan...inte bra..men men. måste upp tidigt i morgon för att åka till praktiken, efter det blir det Begravning, jag ska vara fanbärare i från Unga Örnars sida. Kvinnan som gått bort har vart örn så då e det klart vi örnar ska dit, eller jag och en gubbe..

haha.. förlåt att jag skrattar men jag vet inte vem kvinnan var (a)..blir nog bra.

Sitter me halstabletter. te, hostmedecinen, nässprejen och typ ett ton pappar..bläää bäst att krypa ner i sängen nu kanske?

jupp får bli så en lååång dag i morgon, juste jag ska planera in för annorlunda lägret oxå, nån som vill komma det är den 9-12 April :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test