Söndag

Hej. I dag var det tänkt att jag skulle vara på väg till sånggruppen. Men de vart inte så heller. De va ingen som var direkt på! Men i dag måste jag köpa passande kläder till min praktik som ska vara i 4 veckor. Vi måste följa klädkoden som dom har på jensen. Men jag ser verkligen fram emot detta :) jag ligger fortfarande i sängen och har en markus som snarkar i mitt öra..Haha nu pruta han..han va så snäll i natt jag behövde gå på toa i natt typ 2 gånger väckte honom försiktigt och fråga markus vågar du följa me mig upp på toa? De gick efter ett tag.sen efter 20 min markus jag behöver kissa igen. Kan du följa me igen? Då var han inte lika glad igen men han e så snäll som följde me. Snacka om att jag e rädd för källaren där han sover^^ men vi hörs senare kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

snygg blogg

2009-03-08 @ 11:36:05
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test