sova kanske?

Hej

Idag har jag bara sovit, kollat på film, har därför inte gjort nån dagens mål!..men jag vet precis vad de blir i morgon!...de ända som inte vart bra idag är att jag inte ätit, eller jag åt en tugga på ett päron, En isglass, och sen lappkojs..men typ nån tugga,

Det går verkligen inte att äta..tror de e dax för mig att tagga ner, och bry mig mer om mig själv, Men i helgen kommer jag bli ompysslad av Maria ^^ jag ska få de godaste som finns. Bamsemölk :D wii....sen e de ju serverat med mat så man slipper göra själv:P mohaa,,,Jag ska träffa Eddie i morgon, för er som inte vet vem de är så var de min typ "första riktiga kärlek" vi var tilsammans i två år..så de ska väl bli lite skoj..fast ja..slipper om jag kunnde!...

Så bussen går 13 52 i morgon så måste upp tidigt o packa o duscha o fixa mig! heehe...nu ska jag sooova! hoppas jag..ska typ sova i soffan så jag kan kolla på tv tills jag blir trött så jag slipper ligga ner i onödan och hosta XD

Sov gott

Kram


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha, vilket sammanträffande att du också åt lappkojs igår :P haha inte typ den vanligaste maten man äter ;P

2009-03-20 @ 07:16:05
URL: http://linnidachristina.blogg.se/
Postat av: Jennie

HAHAH!! va roligt..de e ju super gott XD

2009-03-20 @ 09:10:30
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test