Städtant?

Hej

oj va jag städat här hemma idag, jag känner att jag borde få en belöning =)
Jag har rensat bort massa gamla kläder och underkläder. härligt att få en bättre garderobs ordning^^
Sen fick jag bort en massa skit. (känns som jag fyllde hela soptunnan) inte bra..men men skönt var de. Sen hitta jag massa galma saker. medaljer, kort saker som folk gjorde till mig på Hemmestafestivalen!

ååå saknar den tiden då jag tränade in för det. det var den dagen jag satte på mig min första klänning sen jag var liten!..stor dag. jag vann även tävlingen två gånger dessutom^^
Jag sjöng främling =) Tack Julle måste jag säga. han valde låten.



Men men. lätt att sluta städa när jag hitta allt detta. men bara sätta igång igen..sen kom Mamma hem och då började jag med midda, jag gjorde falukorv, spagetti, oliver, fetaost,och paprika..mumms!!!

Nu ska jag ut m Frippe, sen städa vidare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test