Tisdag..

Hej

Finns inte så mycket att säga just nu. har ingen koll på mig själv. så får se. Jag vart hemma idag med. MAmma struntade i att få upp mig vilket va rätt bra.. inte sovit en blund. tack vare att han berättade saker i går. "Jag älskar henne", "men Jennie u är en toppen tjej" blabla..va var då felet? jag vill inte höra sånt. då förvirrar man allt...!

Men men..jag orkar inte. Atingen ärvi vänner elleringet. vad vill du? du vet att jag vill.

Idag kommer jag troligen ligga i sängen med datorn, MÅSTE plugga. meb hur fan ska de gå till när jag mår så här? får se..allt löser sig. antagligen.

ni får ha en bra dag. hörs senare=)

/Jennie

Kommentarer
Postat av: rebecca

Haha jaadu, mitt förslag är att du sover hos emma, annars hinner du väll knappt gå och lägga dej överhuvud taget :P

och till skavsta åker man flygbuss, men de3t är typ.. LÅNGT!



BERLIN!! <3<3

2009-03-31 @ 12:30:50
URL: http://pancakeone.blogg.se/
Postat av: kathrine i ett nötskal

kära mupp

ta hand om dig!vila!

å de är ganska omöjligt att plugga när man mår dåligt speciellt psykiskt..

kraaaaaaaaaaaam<3

2009-03-31 @ 15:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test