Tisdag

Hello

läget me er?
själv är jag helt slut, de började me att jag vaknade o titta ut genom fönstret, HJÄLP massa snö, o jag ska gå till bussen i de vädre! då vart jag deppig, jag vände mig om till mammas rum "Mamma de e jätte mycket snö, o jag viiill inte ha de!" då sa hon snsällt:" jag kör dig gumman, de är de minsta jag kan göra!" Så de va ju super gulligt av henne!

MEN!! bussen kom i tid o jag satte mig till ro långt bak i bussen, satte på musik, sen kom jag till Hemmesta, å då kliver min super söta syster på! Wiii..dagen började bra! men nu kommer jag till de stora MEN:et!!!! DET VAR KÖÖÖÖ på motorvägen hela vägen in till Slussen. Det skulle tagit mig 50 min med bussen in, MEN det tog mig 1 tim och 50 min !!!!!!!!, Ja jag kom försent, men de förstog dom =)

Vi hade sagostund, räkna matte, vilet ä roligt, (för jag förstår uppgifterna hahah) så jag känner mig grymt bra:P..Sen var vi ute i parken brevid. Men jag har aldrig vart med om en så otroligt omstänig barngrupp förut, går dock ej in i vad o varför!

Efter praktiken åte Sarah och jag till stan kolla runt lite, gick till Apoteket för att hämta mina sår grejer som jag beställde.För det finns verkligen inte på ett ända apotek i stan längre..MEN det fanns inget alls fast jag beställt!! utgåt o sånt..så jag har inget jag kan ha längre, får panik....!!

Efter allt detta mötte jag Emma. vi åkte till skolan och fixa lite, lärarna vart glada att jag hade kostym o grejer, hahah eftersom klädkoden gäller där med!!.. Sen vart det latte på hennes systers jobb, och jag tog en sväng in i stan igen o köpte mig ett linne och en tröja.!

Men nu ska jag fixa mig för kvällen!
Sov gott
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test