Torsdag

God morgon!

nu har jag äntligen vaknat till. tänkte göra värsta godaste frukosten. Ägg, leverpastejs smörgås med saltgurka. Yogurht te, annanas och en annan frukt hmm..passionsfrukt! mumms va gott detta ska bli.
Sen efter frukosten ska jag städa en snabbis och duscha och ha mig för att göra mig klar för avfärd till skolan. jag ska vara där kl 17 för att göra ett prov i Engelska A.

Emma skicka nyss en försäkrings grej som jag ska fylla i för att kunna få sjukvård i andra länder. För jag ska dra till Berliiin i sommar Woho..med världens bästa tjejer, det är vänner som jag lärt känna genoom Emma. så nu känns de som det är på rikigt. Ska lämna pengarna idag och fixa pass i morgon förhoppningsvis:D wii..


ska bli kul att komma iväg..men de e ju ett bra tag kvar..de är 15-21 Juni. nej nu nåste jag fixa o ha mig, min buss går runt 15 så har inte helaa dagen på mig :P


Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Wiiiie Berlin!! :D ska boka nu i helgen, det kostade tyvärr 200 spänn mer än vi väntat :(

2009-03-27 @ 19:10:01
URL: http://annabanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test