va ska jag göra nu då!

Hej

sitter här o har typ lite panik. har rätt mycket jag borde göra, antar att kroppen säger ifrån. "Nej Jennie nu räcker det" men jag har inte lyssnat..

vad jag än gör just nu känns de fel. så nu ska jag ändra mig verkligen. fast de har redan blivit fel, men jag ska ta upp den saken igen!

Här med lovar jag att jag ska plugga så fort jag vet va jag har. jag ska sluta ta på mig för mycket. och kunna säga NEJ!..istället för att gå omvägar lixom.. jag ska heller inte söka upp människor som ändå inte verkar vilja ses eller ha me mig att göra. så folk får börja ställa upp lite för mig..

Jag ska leta mer efter jobb och lägenhet. Nån som har en lägenhet eller jobb till mig? stort behov.! Sen ska jag nog även ägna mig åt mina riktiga vänner ni vet vilka ni är<3

Sen ska jag dessutom börja träna mer. äta sundare, vilket vi gör hemma men typ lunchen i skolan hur bra är det att köpa smörgås eller äta på Asien varje dag? o sen när man e hungrig på stan. Köp massa frukt i stället. Så nu ska jag börja med en ny kategori KOST OCH HÄLSA, på min nivå =) där vill jag bli stöttad och få tips utav er :)

ska börja redan nu med nåt inlägg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test