Vill inte!!

Gaha..min hälso grej gick ju  inte så bra. Jag gick o la mig kl 23 00 o så, försökte sova. men hostar som fan, så jag behövde gå upp för att sätta mig..dessutom vill jag ju till praktiken. Men som en kllkompis sa till mig på telefonen "Jennie, din hälsa går före, tänkt dig för innan du gör allt för mycket då kroppen säger ännu mer ifrån"..rätt smart utav honom. behövde nån annan som sa de till mig än bara mig själv.

Så jag e otroligt glad att jag innan har gjort en hälsokategori..! måste ta tag i detta. men men..hur blir jag frisk jo jag ska stanna hemma o bara ta e lugnt! funderar på att hoppa över kursen i helgen, jag menar, praktiken e fan viktigare, så jag inte orkar me nästa vecka...får se hur det blir..

ska kanske försöka lugna ner Astma grejen nu, man får typ ta 3 om dan..har typ tagit 10 minst.. krppen skakar o jag har hjärtklappning! lite läskigt, men jag kan ju knappt andas!

sov gött nu..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test