Woho..Flottsbro i morgon!!

Hejsan

sitter i soffan, har precis tittat på Den rätte för Rosing, rätt roligt, hhaha..sen så klart Andra Avenyn!!..bäst i världen..!!!..sen har jag så klart försökt pluggat, städat, ätit nån smörgås till middag. måste skärpa mig med maten, Efter att ha vart på läger i en vecka och ha ätit frukost, lunch, mellan mål, middag och kvälls mat, så kan jag inte börjar äta smörgåsar o skit!..

de vart ingen lägenhet för mig i Bagis!. mrn nu är de bara att försöka hitta annat igen!..Man ska aldrig ge upp här i livet, vipps så säger de pang så står jag här me en lägenhet!
Men nu måste jag packa ner lite saker jag ska ha me mig i morgon! vi ska nämligen till Flottsbro med skolan, känner att de är lite dåligt planerat, för vi ska vara där kl 10:00 men bussen börjar ju inte gå förens vid 10 :09 så då e vi framme typ kl 11!!... antar att de gäller alla elever:P

men men...min kära mor står och färgar håret just nu, medans jag vill in på badrummet för att göra andra saker..så jag kommer nog aldrig i säng...vilket jag måste..

Vet n va jag önskar, jag önskar att jag våga visa min rätta sida, Vem är egentligen Jennie? ibland känner jag att jag är instängd i en bubbla. antar att jag är de för att jag inte vill göra fel eller säga fel saker, men de är väl bättre att ta den chansen att kanske säga det för de behöver ju inte vara fel, eller hur?

sånt snurrar runt i mitt huvud just nu, kan inte tänka på annat än konstiga frågor som kommer fram, igår var de droppen för kroppen, men jag kämpar!!

nu ska jag sova va mamma än säger om att jag kör ut henne från badrummet:P måste ju borsta tänderna i lugn och ro som alltid!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test