Är ded Fredag så är det!

God Morgon

Idag är de Friluftsdag som min klass ska hålla i för en 4-5 på Jensengrundskola. så det är några utav dom barnen jag hade på min praktik^^ Jag ska vara en gruppledare som ska gå med barnen runt till alla stationer så de gäller att peppa barnen nu wohoo...Detta känns som ett litet GoNatto..!!! Det blir Gonatto i september :)

Men men..efter det så måste jag verkligen snabba mig hem för att fixa iordning mig och sen dra till Sollentuna eller till Gröna Jägaren..vet inte än..Aamanda ska tydligen till Gröna Jägaren och team Freddy ska till Sollentuna..men men..de märker vi under dagen.

I morgon har jag Destriktstyrelse överläggning/planering. hela dagen och se blir de kanske grillning för Rebecca som fyller 18år. Sen på Söndag så är det Planeringsmöte med Skarpnäcks Unga Örnar..så det är fullspäckad helg framför mig...så bäst jag går ut i kväll:P

nej nu har jag 30 min till bussen så ska klä på mig kan ju inte sitta i min sovtröja:P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test