En dag blir det som jag vill!!

Hej

nu har jag fått hjälp med hur jag ska lägga upp min pluggning..tur att man har vänner säger jag bara..Men han sa att jag ska göra si o så här o ja..de verkade fungera..så nu e jag klar med en sak till :) ska redovisa ett naturproblem på Onsdag..o min grupp splitrades så jag får göra de själv.men de ska nog gå super bra:D


Jag börjar fundera på varför man inte kan visa saker för varandra eller säga saker till vänner eller folk utan att de hela tiden ska bli missförstånd och sånt..eller om man fått bra resultat på prov och man e super lycklig eller glad..kan inte andra oxå vara det?

 Jag har verkligen tänkt på detta ett tag..Jag har alltid försökt vara positiv när jag hör saker om mina vänner och blir glad för deras skull så klart..men sen när de e tvärt om..ja..då är det inte alltid dom andra tycker det är roligt..

Så borde man sluta berätta roliga saker eller nåt för folk om dom ändå inte verkar tycka om att de går bra/ är kul att höra?

Nej nu kommer snart en och hämtar lite post så ska väl fixa de sista..sen blir de mat får se om de blir Pannbiffar eller om de blir nåt annat..:P
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test