Första maj ropet

Första maj ropet  "Snälla snälla snälla, låt oss slippa Blondinbella" Haha klockrena ord .

haha..ja som sagt så vet ni alla att "Blondinbella" är med i MUF som är moderater som förstör våra 1a Maj tåg varje år. och förra året så var "Blondinbella" med och gav fula ballonger o choklad till barn som INTE TÅL DET!!..idiot. iaf

jag ropar så klart ut i micken "Snälla snälla snälla, låt oss slippa Blondinbella"  ojojoj..va roligt det var.. Jag och min sångrupp sjöng internationalen på Norra Barntorget in för minst 10 000 pers plus att vi var med i tv och Vanja LO ordförande var med oss i sin fina örntröja :D efter allt detta var de efterfest och massa skoj..jag betalade inte en ännda drink den kvällen:P sen var de efterfest på det wohoo underbart. så jag har nog en vit vecka nu..

(MUF som förstörde..)


(när vi gick i tåget och jag sjöng)

 
(När vi sjöng internationalen)


(Maria och jag innan middagen på Hubbes)

Har haft de super roligt denna vecka måste jag säga..:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test